söndag 15 mars 2009

Hej igen....

Oooh vad jag längtar till att man kan sitta på verandan och lapa sol. Det är en härlig tid som är på ingående. Jag är en riktig soldyrkare, det känns i hela kroppen och man blir lycklig. Nu hoppas jag med hela mitt hjärta att sista tentan gick bra!!!! Jag håller tummarna för alla som var där med mig och kämpade. Vi satt i hela 5 timmar och bara skrev och skrev...... Jag så himla besviken att man gör en tenta på ett sådant sätt att man ska skriva så himla mycket så 5 timmar för att inte sen tiden ska räcka till. Men nu är det gjort iallafall.

Till veckan ska c-uppsatsen bli klar också. Det har varit en kämpig tid nu, men man börjar att se ljuset i tunnen.

Äntligen kan man börja att se film på kvällarna igen. Böckerna ska lämnas igen och packas undan, och man kan bara hoppas att jag inte behöver dem igen.... inte för det här ändamålet iallafall. TV here I come.....

1 kommentar:

  1. Halloj! Du är inte ensam om att längta efter solen!!

    Snacka om konstig känsla att kunna se på tv nu...det är ju evigheter sedan sist!

    Du har säkert klarat tentan, Du som är så duktig! Jag måste har tur om jag klarat mig..tror det knappast.

    Ha det så bra!
    Kram Martina

    SvaraRadera

Hej Kul att du skriver nåt till mig. Tack så mycket och Ha en bra fortsatt dag. Kram Helene