söndag 22 februari 2009

Hemska förkylning!


Har typ varit sjuk snart en veckas tid, ont i luftrören. Ni vet så där man kan känna sig innan man blir snorig. Nähä, och inget händer.... går bara och suckar och har ont i bröstet. Det är lite jobbigt faktiskt, vill ha en massa energi nu!! Skriva klart c-uppsatsen, fixa omtentan i teori och metod, hitta någonstans att bo när vi ska åka till Gbg och kolla på Madonna.....


Jag tittar mig i spegeln och ser en blek skit med en hemsk frisyr fy f-n. Det är inte likt mig att känna mig så sänkt, men det måste man få göra nån gång, eller hur. Bättre humör nästa gång, jag lovar. Kram


2 kommentarer:

  1. men du Helene...ta en Minttu!!
    Du kan ju inte bara ligga där o kraxa.

    Det kanske inte hjälper...men du kanske har roligare...hihi

    Krya på dig Kram
    Martina

    SvaraRadera
  2. Hoppas du är friskare nu, har en blogg om pocketböcker hoppas du orkar läsa, fin och trevlig blogg du har mvh från Hexan!

    SvaraRadera

Hej Kul att du skriver nåt till mig. Tack så mycket och Ha en bra fortsatt dag. Kram Helene