fredag 23 januari 2009

Ännu en arbetsdag...

Jaha då har man varit och jobbat igen...de var ju så där en sex månader sen. Så det var väl på tiden. Det faktiskt riktigt roligt att jobba, hoppas att de ringer snart igen. Men nu ska det bli skönt att vara helgledig igen och mysa med familjen. Förra helgen var hård den men otroligt roligt. Det var med några klasskompisar i en helt underbar stuga långt in i skogen. På vintern tar man sig bara dit med skoter. Där blev det bastu och badning i tunna samt en massa alkohol .....
Den gyllen regeln är att innan man fick hoppa i tunnan måste man åka skärtlapp i backen i BIKINI! Kan ni fatta att vi garvade. På dagen åkte vi skoter, och jag inser att vi bara måste skaffa oss detta. Delar en fjällstuga men har inte en skoter...skandal. Snaart ser väl förhoppningvis våran ekonomi bättre ut, när jag har gått klart och är en syrra. Faan jag tror att jag har fått den stora SKÄLVAN. Det är läskigt och tänka på det att man ska stå där alldeles själv och ta en massa anvar. .......men så klart jättespännande också. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag ska bli en bra syrra. Tack för ikväll nu ska jag krypa ner i sängen. GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej Kul att du skriver nåt till mig. Tack så mycket och Ha en bra fortsatt dag. Kram Helene